Γαλανός : «Ο λαός αποφασίζει» - ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ (ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)

Breaking

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Γαλανός : «Ο λαός αποφασίζει»


Με γραπτή του δήλωση ο Γιώργος Γαλανός αναφέρθηκε σε όσα συνέβησαν τις τελευταίες ώρες στον Ηρακλή σχετικά με την διή του ανάμειξη λέγοντας χαρακτηριστικά:
Τις τελευταίες ώρες βγήκε μια φημολογία για την ανάμιξη μου στην ΠΑΕ Ηρακλής και σας αναφέρω τα εξής :
«Η θέληση μου να αναμιχτώ με την ΠΑΕ Ηρακλής ήταν στις αρχές της περιόδου που μπορούσα να δείξω το έργο μου κάνοντας το δικό μου σχεδιάγραμμα για την δημιουργία μιας καλής και υγιής ομάδας με στόχο την άνοδο.
Στην συνέχεια , στα τέλη Δεκεμβρίου ζήτησα να αναμιχτώ εκ νέου με τα κοινά της ομάδος όμως υπήρχε τότε η περίπτωση των ιρανών που παρόλο που αμφισβητούσα την σοβαρότητα τους πρότεινα για να προλάβουμε την μεταγραφική περίοδο , για την ενίσχυση της ομάδας, να καταβάλλω ένα ποσό που σε περίπτωση που έρχονταν οι Ιρανοί τα χρήματα θα έμεναν στον σύλλογο.
Την δεδομένη χρονική στιγμή δέχτηκα πρόταση από τον κ. Παπαδόπουλο φια μια συνάντηση. Σε αυτή μου ζήτησε να συνεισφέρω οικονομικά στα πολύ μεγάλα οικονομικά προβλήματα της ομάδας εν όψει των πλει οφ.
Στην πρόταση αυτή ενώ έγινε σε κακο ταιμιγκ δεν αρνηθηκα να βοηθησω την ομάδα αλλά υπό όρους: ο βασικότερος όλων είναι να μην έχει την παραμικρή ανάμειξη ο ίδιος και να έχω εν λευκώ τον έλεγχο της ομάδας. Γιατί μόνο έτσι κατά την γνώμη μου μπορούμε να διεκδικήσουμε την άνοδο.
Η οριστική μου απόφαση εξαρτάται μόνο από τα θεσμικά όργανα και τον λαό του ΗΡΑΚΛΗ οι οποίοι θα πρέπει να συσπειρωθούν για να πετύχουμε τον στόχο μας που είναι ένας και μοναδικός , η πρώτη θέση στα πλει οφ

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ