Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2016

''Tι ανάγκη έχουν -Έλληνες- εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες να κάνουν εμπόριο ναρκωτικών';'' ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!



Γνωστός, μου έκανε αυτή την ερώτηση χθες το μεσημέρι. Η απάντηση δεν χωράει μέσα σε ''ναι μεν, αλλά...'', ή σε ''μπορεί'' ή στο...''κάτι έχω ακούσει''! Η μόνη σωστή δημοσιογραφική προσέγγιση του θέματος είναι μία. Η αλήθεια με ντοκουμέντα!

Πάμε λοιπόν να δούμε πώς, η χώρα μας εδώ και 30 χρόνια θεωρείται ''ναρκω-πύλη'' για την υπόλοιπη Ευρώπη(Το ίδιο και η Ισπανία του μεγαλεμπόρου αφεντικού της Ατλέτικο Μαδρίτης Χιλ και σε μικρότερο βαθμό η Ιταλία τα τελευταία χρόνια)...

Πρώτα απ' όλα να πούμε πως εκείνη την εποχή ο Κολομβιανός βαρώνος από το Μεντεγίν Εσκομπάρ, ήταν ο απόλυτος ''βασιλιάς της κόκας''(έως ότου αναλάβει το καρτέλ του Κάλι μετά την δολοφονία του το 1993). Ο El Patron έτρεφε μεγάλη εκτίμηση σε εφοπλιστές και επιχειρηματίες από την Ελλάδα και την Μεσόγειο γενικότερα. Το πόσο...αγαπούσε την Ελλάδα, φάνηκε και από την ανέγερση ενός mini πανάκριβου Παρθενώνα(!!!) στην πόλη του. Βέβαια, επειδή άλλο ''αγάπη'' και άλλο μπίζνες, ήταν ο υπεύθυνος για τον θάνατο 12 Ελλήνων, οι οποίοι βοηθούσαν ώστε να κλείσει τo Deal με τους...ενδιαφερόμενους!

Αξίζει να επισημάνουμε ότι, από τις αρχές του 90' ο, πλέον υπεύθυνος ερευνών της DEA στην χώρα μας Γιάννης Ραχωβίτσας, είχε δημιουργήσει μία πολύ δυνατή ομάδα στην Δίωξη Ναρκωτικών, η οποία έπειτα από 4-5 χρόνια άρχισε τις μεγάλες της επιτυχίες(σε συνεργασία σχεδόν πάντα με ξένες υπηρεσίες).

1996... Η DEA τοποθέτησε πομπό στο πλοίο ''CHINA BREEZE''. 1,5 χρόνο αργότερα -και μετά από στενή παρακολούθηση- ο πομπός ''μίλησε'' και βρέθηκαν 4,5 τόνοι κοκαΐνης στο ελληνικών συμφερόντων πλοίο, με αποτέλεσμα να συλληφθούν οι εφοπλιστές (και ιδιοκτήτες) Κατελούζος και Χαϊκάλης.

2000... Το ελληνικών συμφερόντων ''Suerte'' έπεσε σε μπλόκο της DEA σε συνεργασία με την δική μας Dίωξη. Σε λιμάνι της Βραζιλίας το πλήρωμα του πρόλαβε και πέταξε στην θάλασσα 8,5 τόνους κοκαΐνη. Ιδιοκτήτης του ο Ηλίας Λαιμός. Καταδικάστηκε.

2001... Το ελληνικών συμφερόντων πλοίο ''Saturn'' ξεφόρτωσε στην Πρέβεζα 300 κιλά κοκαΐνης, ως πληρωμή του πληρώματος, για την μεταφορά 1,3 τόνων στις Αζόρες. Συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν οι Κώστας Βαλιάνος και ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου στην Πρέβεζα που αποθηκεύτηκαν τα 300 κιλά.

2002...Το ελληνικών συμφερόντων πλοίο ''winner'' φόρτωσε από λάντζες έξω από την Κούβα 2,5 τόνους κοκαΐνη, δεν σταμάτησε σε σήμα του Γαλλικού Λιμενικού, με αποτέλεσμα αυτό να ανοίξει πυρ εναντίον του. Μετά από κυνηγητό των Γαλλικών αρχών βρέθηκε μικρότερη ποσότητα καθώς το πλοίο διέθετε ειδικές δεξαμενές και πρόλαβε να τις ''λύσει''. Παρόλα αυτά οι 2,5 τόνοι ''έπεσαν στις πλάτες'' των ιδιοκτητών Άρη Κοτσορέ και Κώστα Σεϊντή!

2003... Το ελληνικών συμφερόντων πλοίο ''Ιρέν'' μετέφερε μεγάλη ποσότητα κοκαΐνης από χώρα της Λατινικής Αμερικής(πιθανότατα από την Βολιβία μέσω Παναμά). Μετά από συνεργασία Ισπανικής και Ελληνικής Δίωξης, πιάστηκε στα ανοιχτά των Καναρίων Νήσων την στιγμή που ξεφόρτωνε σε αλιευτικά.

2004... Βρετανοί στρατιώτες των ειδικών δυνάμεων ανέβηκαν πάνω στο ελληνικών συμφερόντων πλοίο ''Κορκ'', στο οποίο βρήκαν 3,5 τόνους κοκαΐνης. Συνελήφθη & καταδικάστηκε ο εφοπλιστής και πλοιοκτήτης Γιώργος Παναγόπουλος.

2004... Ο ιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής ομάδας του Ποσειδώνα Νέων Πόρων Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, συνελήφθη στην Γερμανία μετά από άγριο κυνηγητό της Interpol. Η Ισπανική Δίωξη μετά από πληροφορίες της Ελληνικής και της DEA κατάσχεσε φορτίο κοκαΐνης 5,4 τόνων, με εκτιμώμενο κέρδος για τον Αγγελόπουλο 500.000.000 ευρώ!

2014... Noor1! Μετά τον απόπλου του από το λιμάνι του Ατζμάν, λάντζες πλησίασαν το πλοίο και φόρτωσαν σε αυτό φορτίο ηρωίνης 2,1 τόνων(ποσότητα ρεκόρ που πιάστηκε στα παγκόσμια χρονικά)! Μετά από πληροφορίες της DEA άνδρες του Λιμενικού παρακολούθησαν τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης και εισέβαλαν σε αποθήκη στο Κορωπί, όπου και βρέθηκαν αλλοδαποί να συσκευάζουν τα ναρκωτικά σε σάκους με μαρμαρόσκονη.




Σήμερα 21/7 θα επιβληθούν οι ποινές στους κατηγορούμενους, μεταξύ των οποίων οι Κοτσώνης(Στέλεχος του Ολυμπιακού μέχρι πριν λίγους μήνες από την σύλληψη του και ο ιθύνων νους του σχεδίου σύμφωνα με την πρόταση της εισαγγελέως της Έδρας και πωλητής αυτοκινήτων στο παρελθόν. Τελευταία δήλωνε...''εφοπλιστής''), Γιαννουσάκης(εφοπλιστής με δραστηριότητες στο Ντουμπάι. Αποθήκευσε το 1/4 του φορτίου στην βίλα του στην Φιλοθέη) και Μπουρδούβαλης ή αλλιώς ''Captain George''(Το ''μάτι'' της εγκληματικής οργάνωσης όσον αφορά το φορτίο και συνομιλητής του Ινδού καπετάνιου κατά την διάρκεια της μεταφοράς). Πραγματοποιείτε και παράλληλη έρευνα από την ανακρίτρια Πειραιά, ώστε να βρεθεί ο χρηματοδότης ''φάντασμα''. Ο οποίος θα αποκόμιζε από τα κέρδη 550.000.000 ευρώ.

  Μετά από όλες αυτές τις υποθέσεις, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος πώς, όσον αφορά την κοκαΐνη, πιάστηκαν αρκετά μεγάλα φορτία. Ο Εσκομπάρ μπορεί να είχε ήδη πεθάνει αλλά... στην 10ετή ''καριέρα'' του ως ο μεγαλύτερος βαρώνος του κόσμου, είχε αναπτύξει σχέσεις με αρκετούς Έλληνες εφοπλιστές(Όπως και με συνεργάτες του σε Βολιβία και Περού)! Υπάρχει ένα περίπου ίδιου χρόνου(10 ετών) κενό σε συλλήψεις. 1985-1995! Σίγουρα πολλά φορτηγά πλοία και τάνκερ σε αυτό το διάστημα πέρασαν επιτυχώς φορτία κόκας στην χώρα μας. Εξάλλου όπως λέγεται στην πιάτσα των εμπόρων...'' Ένα φορτίο πιάνεται, τρία περνούν...''

Μεγάλο φορτίο ηρωίνης(για την ακρίβεια τεράστιο) ήταν αυτό του NOOR1! Ίσως επειδή δυσκόλεψε η διακίνηση από την στεριά( Κατά 80% μέσω Τουρκίας) ''άνοιξαν'' νέοι θαλάσσιοι δρόμοι!



Πάντως το ερώτημα του γνωστού μου απαντήθηκε! ΝΑΙ οι Έλληνες εφοπλιστές(και μάλιστα ονόματα τρανταχτά) και μεγαλοεπιχειρηματίες επιθυμούν το εύκολο και μυθικό κέρδος από το εμπόριο των ναρκωτικών

Θ.Κ.