32.ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΧΑΛΙΛΟΓΛΟΥ - ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ (ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)

Breaking

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

32.ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΧΑΛΙΛΟΓΛΟΥ


Η ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΄΄ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ'' ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ OLD-CLASSIC!


-μπορεί ο πατέρας μου να μεγάλωσε με τους κ.κ Διακογιάννη και Λογοθέτη αλλά και εγώ έχω τα δικά μου ινδάλματα!


-αν ο Θανάσης πρόσεχε την ένταση του λόγου του δεν θα είχα σπάσει την πρώτη μου τηλεόραση που αγόρασα με το πρώτο μου μεροκάματο σαν σερβιτόρα στο elie.


-παραδοσιακά σαν υφασματέμποροι ανήκουμε στην μεγάλη οικογένεια του Ηρακλή!0 πατέρας μου για ένα φεγγάρι πέρασε από τον Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ και θυμάμαι πόσο ερωτευμένη ήμουν με τον ΖΝΤΟΒΤΣ!


-εκανα ακόντιο στο βοηθητικό του Καυτανζογλείου και έβλεπα πόσο ιδρώνει την φανέλα του στις προπονήσεις ο Τουτζιάρης!

-ο Ηρακλής φέτος είναι μία ομάδα χωρίς ταυτότητα!Ο Κατσαβάκης πρέπει να τους καν ει πιο άντρες,ιδίως στα εντός έδρας παιγνίδια!

-δεν θα άλλαζα την ομάδα μου για την σχέση. Στο μεταπτυχιακό μου στην ''βαφή-επεξεργασία λινών και βαμβακερών κλωστών'' που έκανα σστην ΡΏΜΗ ,ποδοσφαιριστής της Ρόμα τον οποίον ήξερα από προηγούμενη σχέση μου ότι έπαιζε στην ΛΙΝΤΣ μου ζήτησε να απ αρνηθώ τον ΗΡΑΚΛΗ για χάρη της Ρόμα. Αρνήθηκα!

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ